perjantai 25. heinäkuuta 2014

Rasia tulitikuille

Olen nyt päässyt tässä bloggaamisen maailmassa niinkin pitkälle, että olen asentanut Bloggerin puhelimeeni. 
Tämä helpottaa ainakin kuvien latauksessa puhelimesta blogiin. Minulla on nimittäin ollut vaikeuksia saada yhteys puhelimen ja tietokoneen välille. 

Ollaan oltu nyt pari päivää tien päällä. Mökkiprojektia kuitenkaan unohtamatta.

Minulla on ollut etsinnässä jo jonkin aikaan seinäteline tulitikkurasioille. Pienenä ukkini mökillä oli sellainen ja äitini mökiltä löytyy sellainen myöskin. Anoppini ei puolestaan muista koskaan kuulleenkaan sellaisesta. 

Tikkurasiatelineelle ei taida nykyään olla kysyntään, koska sellaisen telineen löytäminen on osoittautunut yllättävän vaikeaksi. Eilen kuitenkin löysin ihan hyvän vaihtoehdon etsimäni telineen tilalle. 


Kaupasta löytyi myös tuo sydän kyltti, joka ehkä menee vessan oveen...

Näitä piti sitten lähteä ihan Luumäeltä asti etsimään, mutta olen oikein tyytyväinen tuohon rasiaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti